World Nautic Center is uw partner voor alles op het gebied van watersport en waterveiligheid. Met 15 jaar ervaring, certificering en snelle orderverwerking is uw bestelling bij ons in juiste handen.
Alles voor de actieve supper. sups van top kwaliteit
Een bestelling plaatsen gaat gemakkelijk online. Binnen 2 uur na je online bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail en een mail naar je klantenportaal. In het klantenportaal kun je o.a. je lopende orders, levertijden en retouraanvragen indienen en terug zien. We informeren je gedurende de gehele doorlooptijd zo goed mogelijk over wat je van ons mag verwachten maar natuurlijk kan het voorkomen dat je nog vragen hebt. Dat is uiteraard geen enkel probleem. Onze specialisten staan je graag te woord via mail, chat of telefoon. Ook ben je altijd welkom in onze shop. Heb je vragen omdat je bijvoorbeeld zakelijk wil kopen, of ben je opzoek naar een product dat-, of dienst die je niet bij ons op de site kunt vinden? Ook dan staan onze experts klaar voor je.
We kennen een aantal levertijden waarbinnen we producten versturen. Bij de producten/maten kun je de actuele levertijden zien. *Op voorraad; Wanneer je voor 23:59 besteld wordt het artikel de volgende dag geleverd *1-2 werkdagen; We hebben iets langer nodig om je artikel(en) te versturen, de gehele bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen verstuurd *3-5 werkdagen; We hebben iets langer nodig om je artikel(en) te versturen, de gehele bestelling wordt binnen 3-5 werkdagen verstuurd *6-10 werkdagen; We hebben iets langer nodig om je artikel(en) te versturen, de gehele bestelling wordt binnen 6-10 werkdagen verstuurd *Datum; In een aantal gevallen staat er een leverdatum bij een product. Dat is de datum waarop we het product weer op voorraad verwachten en kunnen versturen *Mail bij beschikbaarheid; Voor dit artikel is de levertijd onbekend, laat je mailadres achter zodat we je direct op de hoogte kunnen brengen zodra we meer weten
We versturen met verschillende vervoerders. Grote voordeel is dat we een hoge leverzekerheid hebben en erg flexibel zijn. Het zorgt echter wel voor enige uitzonderingen. Lange pakketten als bijvoorbeeld waterski's kunnen we tot 18:00 verwerken voor levering de volgende dag. Hetzelfde geldt voor zendingen naar België.
Het kan natuurlijk voorkomen dat het product dat je ontvangt, niet voldoet aan de verwachting. Of het nu de verkeerde maat, kleur, dikte, etc. is, is bijzaak. Ruilen of retourneren is bij ons geen probleem. Je kunt je ruiling of retour aanmelden via je klantenportal. De link naar je klantenportaal heb je in een aparte email ontvangen op het zelfde tijdstip als je orderbevestiging. Tijdens het aanmelden kun je kiezen of je het pakket op eigen gelegenheid retour wil sturen, of een retoursticker wil ontvangen. De kosten voor een retoursticker bedragen 2,99. Geen login? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Een kapot product? Balen, laat het ons dan weten. We staan voor kwaliteit, gemak en pleizer. Aan ons dus om je zo snel mogelijk weer met een werkend product het water op te helpen. Neem contact met ons op zodat we samen aan een juiste oplossing kunnen werken. De garantie op onze producten is meestal 1 of 2 jaar. Voor sommige producten geldt dat de fabrikant dit verlengd tot 5 jaar.
Prisma 73 3364 DJ Sliedrecht
Telefoon: 0184 - 76 00 20
E-Mail: [email protected]